dinsdag 15 februari 2011

Cupcakes.




Nou, 't is een hardnekkige griep, ben nog steeds in de weer met neusspray, Aloë vera zakdoekjes, Dampo-stoombadjes etc. Verder komt er niks uit mijn handen. Gelukkig kan ik jullie deze kaartjes laten zien, die ik vorige week zondag heb gemaakt.
Een tijdje geleden was ik met Sanne bij GeWe-hobby in Nederhemert. Daar heb ik o.a. het vrolijke papierblok van Papermania gekocht. Daar heb deze 2 kaartjes van gemaakt. Beiden zijn naar aanleiding van de sketch op het Inky Impressions blog. Door verschillende kleuren te gebruiken, zijn ze heel verschillend geworden. De afdrukjes zijn ingekleurd met Derwents. De kersjes heb ik bewerkt met Diamond Glaze, waardoor ze er extra 'lekker' uitzien. De tekstjes heb ik gemaakt op de computer en geprint op het designpapier. Verder nog scrappers floss, Rhinestones en cupcake-brads (van Dovecraft) gebruikt.
Twee simpele 'Piece of Cake'-kaartjes :)

grtz. Colien

Challenge;
Inky Impressions - Sketch

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes !
    Veel beterschap !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze super leuk geworden! Heel leuk gedaan! Leuke cupcake-afdrukjes ook!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg lekkere of ik bedoel leuke kaartjes ik krijg er gewoon trek in . beterschap en tot vrijdag.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en lekkerrr....kaarten. Succes met de challenge en je verkoudheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei hartstikke leuk Colien! Ben je een beetje aan het opknappen??
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaartjes. Krijg er wel trek van ....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful card. Great take on the sketch. I am just loving the cupcakes!!

    Thanks for joining us on Inky Impressions Challenges. Good luck xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. yummo... now I am hungry :D

    Thanks for joining us at Inky Impressions!!
    Sammi
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien