vrijdag 25 februari 2011

It takes two sidestep card.

Margo heeft een leuke candy: stuur haar een verjaardagskaartje en je krijgt een stempeltje terug. Morgen is ze jarig en voor haar ging deze kaart op de bus. Deze keer heb ik de blauw/paarse versie van het Fika scrappapier van Maja Design gebruikt. Erg leuk papier vind ik het, maar bij zo'n trapjeskaart heb je maar heel weinig designpapier nodig.


De twee Hanglar afdrukjes heb ik ingekleurd met Derwents. De swirls, gestanst met een Crealies mal, heb ik bewerkt met paarse Stickles. In de rechterbovenhoek heb ik met de Crop-A-Dile 2 eyelets gemaakt, waar ik een 'bosje' lintjes heb geknoopt. Ook heb ik er een 'hand-made' bedeltje (gekocht in de Haarlemse kralenwinkel afgelopen woensdag :D ) aan bevestigd. De tekst heb ik zelf gemaakt in WordArt en geprint op het mosgroene cardstock. Tot slot wat bloemetjes en knoopjes toegevoegd. Nu is het afwachten welk stempeltje ik er voor terug krijg: spannend en leuk!

grtz.Colien

Challenges:

The Secret Crafter Saturday Challenge - Challenge # 122: fancy folds
Lovely Hanglar Only - It takes two
A Spoon Full of Sugar - Birthday wishes

12 opmerkingen:

  1. beautiful creation love all the detail thank you for sharing it with us at the SCSC this week
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Colien,
    Wat een leuke kaart! Echt tof zo'n trapmodelletje! Margo zal aangenaam verrast zijn.
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje. Ik denk dat ik het paarse Maja papier wel het allermooiste vind. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is superleuk ! daar zal ze vast blij mee zijn !!!
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie kaart! Ik heb steeds niet de moed om aan een ander model te beginnen dan 14 bij 14 ofzo. Maar als ik dit weer zie, moet ik het nodig weer eens doen!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart, geniet maar van je stempeltje dat je gaat krijgen.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart! Mooie combi van stempels en papier. Gaaf hoor, paars en groen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie kleuren.
    Super leuk kaart modelletje.
    Knap gemaakt hoor.
    Kortom een plaatje.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk model, prachtig is het Maja Design papier en leuk al de mooie details.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een zo'n trapmodelletje Mooie combi van stempels en papier.

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. your card is so wonderful :0)))

    thanks for playing with us at lho ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien