vrijdag 11 februari 2011

Vandaag is rood!

Vandaag is rood en dan bedoel ik niet mijn neus. Sjonge, ben nog steeds niet uitgesnotterd :( 
Bovenstaand kaartje heb ik gemaakt voor vriendin Mariska die voor twee maanden naar Suriname gaat om daar tienermoeders te helpen. Ze is een stoere meid, dus wilde ik een stoer kaartje maken. Ik heb gekozen voor de sketch van Create4fun. Het papier komt uit de opruimbak en d'r stond geen merk op, dus geen idee van wie of wat het is. Het afdrukje is een Gothic Lolitha en komt van internet. Ik heb haar ingekleurd met Derwent Coloursofts. Bij de jurk heb ik rood en zwart door elkaar gebruikt, waardoor een wat 'vuilig' kleurtje ontstaat. De tekst heb ik weer in WordArt gemaakt, met de cirkelsnijder uitgesneden en gemat op een scalloped circle, gemaakt met de Nestabilities.
Ik vind de kaart wel passen bij stoere Maris, maar moet eerlijk bekennen dat ik wel het afdrukje heb aangepast. Dit is hoe het kaartje er eerst uitzag:
Maar dat vond ik veel te lief en braaf. Nu ben ik wel tevreden en kan de kaart op de bus!
Veel succes en geniet van je stage, Mariska!

Challenge:
Create4fun - sketch.

grtz.Colien

2 opmerkingen:

  1. hey Colien
    de kaart is echt kei gaaf geworden en idd zo als hij nu is is hij leuker dan hoe je hem eerst had.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave store meiden kaart super!!!
    Groetjes Sandra.

    ps: ben je volger geworden dan kan ik al je moois blijven volgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien