maandag 7 maart 2011

Birthday Wishes en Award gekregen!

Zo, we zijn weer thuis. Met mijn ouders, zussen en zwagers, neef en nichtjes zijn we een weekend naar Landal geweest. Het blogbericht van zaterdag had ik al in concept staan en dat heb ik kunnen posten via mijn telefoon. Ik had m'n laptop ook meegenomen, maar helaas werkte het internet op het vakantiepark (nog) niet, zodoende kon ik gisteren geen berichtje plaatsen. Ik wist namelijk niet hoe ik de foto's er dan bij kon krijgen. Maar vanaf vandaag kan ik jullie mijn creaties weer laten zien :)
Vandaag dit kaartje naar aanleiding van de sketch op het challengeblog van Lili of the Valley. De stempels zijn superleuk en deze 'Rosie posy' vind ik ook zo'n schatje. Ik heb haar ingekleurd met Derwents.
De kleuren zijn aangepast aan het papier uit de Marakech paper pad van Basic Grey. De bloemen zijn gemaakt met ponsen van Nellie Snellen, de horizontale strook met een pons van Fiskars. Het tekstje komt ook van de LOTV stempels. Omdat ik het geheel al druk genoeg vond, heb ik alleen nog wat glimsteentjes toegevoegd.
Gisterenochtend ontdekte ik (via mijn telefoon) dat ik een Award heb gekregen van Sanne, dankjewel!!
Helaas lukte het me gisteren niet om te reageren, maar ben er enorm blij mee! Een leuke waardering voor een (bijna uit de hand gelopen) hobby!
Nu mag ik de Award weggeven aan anderen én moet 8 dingen over mezelf vertellen.
Ik begin met het eerste. Ik wil de Award doorgeven aan:
  • Janet, omdat ik het zo knap vind dat zij erg veel materialen gebruikt, zonder dat het té wordt. Alles past mooi bij elkaar en ze kan prachtig inkleuren.
  • Bev. Zij komt uit Engeland, is lid van het DT bij Lili of the Valley en heeft een bepaalde stijl die me erg aanspreekt en inspireert. (She's DT member at LOTV, has a great style, wich I like a lot and is very inspiring!)
  • Annemarie & Merit,  moeder en dochter die samen erg leuke en gezellige scrapcreaties laten zien.
  • Anne-Marije, omdat ze hele leuke sketches bedenkt! Op haar blog heeft ze er een heleboel staan en daar vind je nog veel meer handige tips. Sinds kort heeft ze ook haar eigen webwinkeltje.
  • Marley, op het blog van deze jonge meid ga ik graag even gluren, want ze maakt erg mooie kaartjes en LO's. Ga gerust een kijkje nemen!
Oh ja, nu is het de bedoeling dat ik wat over mezelf ga vertellen:
  1. Ik ben nu ruim anderhalf jaar aan het scrappen en mijn eerste scrap-projectje was een melkpakje. Dat was tijdens een workshop die ik volgde bij Debby en ik wist niet eens wat scrappen was... Ik was meteen verkocht en ondertussen is het scrappen niet meer weg te denken uit mijn (dagelijkse) leven.
  2. Omdat ik al een aardig assortiment aan scrapspul heb verzameld, zijn diverse kasten in onze woonkamer gevuld met scrapmateriaal.
  3. Op onze logeerkamer staan nog 2 grote voorraadboxen vol scrapspullen. Eentje gevuld met thema Kerst, de andere met Halloween.
  4. Ik koop regelmatig scrapspullen via internet, maar het liefst doe ik dat in een scrap-winkel. Op die manier kan ik het zien en voelen wat ik koop. De Scrapheap en GéWé-Hobby zijn 2 winkels in de buurt met een ruim assortiment.
  5. Ik vind het gezellig om samen met scrapmaatjes te freubelen. Sanne, Esther, Mariken en Debby en ik zitten graag bij elkaar om ideetjes uit te wisselen. Helaas komt het er te weinig van, maar gelukkig houden we elkaar via de mail en onze blogs in de gaten.
  6. Ben ik alleen aan het scrappen, vind ik het heerlijk om naar 3FM te luisteren. Maar dat doe ik sowieso graag ;p
  7. Ik heb niet echt een eigen scrap-stijl. Op mijn blog kun je zien dat ik allerlei stijlen gebruik. Vaak pas ik het aan aan het thema of de ontvanger, maar vind ik het gewoon leuk om 'nieuwe' dingen te proberen.
  8. Meedoen aan challenges vind ik erg leuk, vooral uitdagingen waarin sketches worden aangegeven. Nog leuker is het om verschillende challenges te combineren in één kaart of projectje. Dat geeft nog meer uitdaging!
Nou, het is een mega-blogbericht geworden ;p
Ik ga even bijkomen van het weekend. Het was enorm gezellig, maar daardoor zijn we niet echt fit terug gekomen. Gelukkig heb ik komende week vakantie!
grtz.Colien
Challenge:
Lili of the Valley - Challenge 86; sketch by Bev

10 opmerkingen:

  1. Hartelijk bedankt Colien voor het ontvangen van de award,
    Je kaartje is super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Colien,

    Heel erg bedankt voor je award!

    En jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je award!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje! Leuk papier en die stempel... ohhhhh! Erg bedankt daarvoor! Ik ga hem na mijn vakantie zeker een keertje gebruiken! Fijn dat jullie ook een leuke vakantie gehad hebben!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je Award en je kaart is weer super! Ik heb zin in morgen. Ga nu mijn tas pakken en op tijd naar bed!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, wat een mooi kaartje Colien. Veel plezier morgen samen met Debby!
    Gr-jes Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart zeg. Leuke stempel en het papier is helemaal super! Geniet van je vrije week!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute, cute! This is a great layout!
    Thanks for joining the LOTV challenge this week!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi coleen,
    kom je bij mij ook nog iets oppikken ?
    hele leuke kaart trouwens,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartelijk gefeliciteerd met je award. Wat leuk dat je hem aan mij doorgeeft. Dank je wel! Hij staat al op mijn blog.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a beautiful card and a great take on this weeks sketch. Thanks for taking part in this weeks LOTV Challenge!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien