donderdag 3 maart 2011

Het is geel met zwart en.......

Vandaag een kaartje in (voor mij) verrassende kleuren: geel en zwart. Tja, de challenge bij Totally Gorjuss is black and.... een eigen te kiezen kleur. In de Ambrosia paperpad van Basic Grey zitten (behalve het rood/oranje) ook gele tinten. En die heb ik gekozen voor deze kaart, die ik gemaakt heb voor mijn zwager en schoonzusje. Ze waren afgelopen maandag twaalf en half jaar samen, maar dat hadden jullie vast al begrepen uit de getallen. Het 'Pinky & Porky'  afdrukje van Penny Black heb ik ingekleurd met Derwents en in plaats van het te matten, heb ik er een kantje achter geplakt. De sketch is van Stamp with fun. Als versiering heb ik alleen diverse glimsteentjes toegevoegd. Ik zie wel dat de kleuren mooi passen bij mijn blogachtergrond :p

grtz.Colien

Challenges:

Penny Black  Saturday Challenge - Week 140: pearls and lace
Totally Gorjuss - Challenge 69: Black and....

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Colien!!
    En je groene kaart is ook heel erg geslaagd!! Mooi! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 't kaartje superleuk, vooral door de geweldige stempel: heeft wel wat.
    Ik hoop dat er vandaag ook iets uit mijn handen komt, hoewel dochterlief graag nog ff op stap wil, vakantie hè, en ik moet zeggen: het weer nodigt wel uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een schatje ... Mooie kleuren combinatie gekozen. En dat kantje is uniek ! Kan je dat zo kant en klaar kopen ?

    Nog een fijne dag,
    Sonja
    http://scrapadoe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gokte op .... en bijtje !!!! niet dus... =)
    wel een mooie en leuke kaart !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi,hi wat een geweldig leuk afdrukje!! Mooi hoor de keurencombi en mooi dat kantje erachter!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer leuk hoor! Wat een grappig afdrukje! Ik had een middagje vrij... Mooi niet dus. Ben pas net thuis, dus geen tijd meer om te freubelen. Dan zaterdag maar!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Colien,
    Wat een leuke kaart! Ook de groene kaart van gisteren is super. Talentvolle madam ben jij!!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart! Ik heb je een award gegeven, kom maar eens kijken op mijn blog, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig kaartje.
    Mooie kleuren combi eens heel iets anders.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. such a happy fun card colien and an adorable image...thanks for joining in the fun at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh fabulous card, love the cute image and the details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Colien, what a gorgeous card. Thanks for joining in with our sketch challenge over at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien