zondag 20 maart 2011

Het is jouw verjaardag.

Wat was het een heerlijke lentedag vandaag, we hebben enorm genoten! Na wat 'verplichte klusjes' gezellig met Esther en haar gezin naar het bos geweest. Zometeen nog wel proefwerken nakijken, maar eerst mijn kaartje voor (nog een) Esther. Zij is vandaag jarig en organiseerde een verjaardagscandy op haar blog. Ze wilde graag veel leuke kaartjes ontvangen en dit is mijn bijdrage. Ik heb deze pocketkaart gemaakt naar aanleiding van de 75e SOL op de clubsite van Tiets. Naast het oranje cardstock heb ik er designpapier van Papermania (Hampstead, A warm welcome) voor gebruikt. Onder het papier piept af en toe een randje kant. Het Magnoliaatje heb ik ingekleurd met Derwents.
Op het label heb ik een tekstje van Marianne Design gestempeld en een lintje door een eyelet geknoopt. Bij deze feliciteer ik Esther en hoop dat ze veel inspirerende kaartjes heeft mogen ontvangen voor haar verjaardag.

grtz.Colien

Challenge:
Simon Says Stamps - Happy Birthday

11 opmerkingen:

  1. Schitterend Colien,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Colien !
    Succes nog met je verbeter-werk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is deze leuk ! mooi gedaan ! groetjes, martina
    x
    ps, ik denk dat ik je in Den Bosch gezien heb, rond 9.50 u zijn jullie met z'n 3 toegekomen.... Altijd wel onzeker of het juist is... Hopelijk heb je leuke nieuwe spulletjes gevonden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Colien,
    Leuk zo'n pocketkaart! Mooi papier en lief stempeltje!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Colien! Prachtig papier en mooie kleuren!
    Tot morgen, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is leuk! Het modelletje kwam me al bekend voor. Gezellig dat we woensdag weer gaan freubelen samen. We gaan op zoek naar een leuk modelletje.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk zo'n pocketkaart! Ziet er goed uit.
    Geniet ook deze week van het zonnetje...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt de pocketkaart! Prachtig!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful sweet card.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien