zaterdag 26 maart 2011

Sprite Stories.

Gisteravond kwam Sanne gezellig een avondje freubelen. We hebben allebei een kaartje gemaakt naar aanleiding van de sketch van Tiets. Daarbij hebben we de leuke fairy-digi van Elisabeth Dulemba gebruikt die ook op de clubsite van Tiets te vinden is. Ik heb het kaartje gemaakt met papier wat ik afgelopen zaterdag op de Knotsgekke kaarten en scrapdagen heb gekocht. Geen idee welk merk het is, het is een pakketje zonder merknaam...

De digi heb ik ingekleurd met Derwents (onder m'n nieuwe daglicht-lamp ;p ) en de vleugeltjes bewerkt met glitterlijm. De bloemetjes en takjes zijn geponst en de groene delen gekocht. Deze keer geen tekstje of andere versieringen, dat vond ik niet zo nodig.
Na deze uitdaging zijn we gestart met nog een kaart. Die heb ik gemaakt in paars/lila en zie je binnenkort, dus kom gerust snel weer eens langs!

grtz.Colien

Wedstrijden:
Kaarten maken met Tiets - Digi Wedstrijd
Kaarten maken met Tiets - Uitdaging Maart: sketch

6 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje geworden hoor.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje weer. Dit papier is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien,

    Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi papier waar jij terug een mooie kaart uit toverde!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig, al had ik hem natuurlijk al gezien. Ik ben stiekem wel benieuwd naar die andere kaart. Hoe is die geworden? Mijn kaartje is ook af. Beau had het lint weer lekker opgegeten, dus ik moest daar nog even iets anders op verzinnen. Maandag staat hij op mijn blog. Het was erg gezellig. Vandaag was ineens een stuk saaier in mijn uppie.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi gemaakt ! mooi papier !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien