zaterdag 19 maart 2011

Thinking of you.

Na een drukke dag toch nog snel een kaartje plaatsen, ik kan het niet laten ;) Vandaag met Mariken, Brigitte en Sanne naar de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen geweest in Den Bosch. Erg gezellig en weer leuke dingen gekocht, waaronder een daglicht-lamp, dus vanaf nu kan ik ook 's avonds m'n afdrukjes inkleuren met de juiste kleuren. Daarna heerlijk met de hele familie bij mijn ouders gegeten en nu net thuis van de kidsbingo, die we maandelijks organiseren.
Dit kaartje is wel toepasselijk voor vandaag, want ik heb het vanmorgen gemaakt volgens de sketch van Creamiep (Sonja) en dankzij candy had ik een vrijkaartje voor de beurs. Nogmaals bedankt, Sonja, erg leuk! De vrolijke lentekleuren horen bij de challenge van Anyone for Anya. Het was even zoeken, maar in 2 paperpads van Basic Grey (Nook & Pantry en Lime Rickey) heb ik deze designpapiertjes gevonden. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwents evenals het tekstje, dankjewel Debby.
Een vrolijk kaartje, waarmee ik iemand hoop op te kunnen fleuren!

grtz.Colien

Challenges;
Creamiep - sketch
Anyone for Anya? - Colour challenge

4 opmerkingen:

  1. wow, jij nog energie over om een kaart te maken ? ik kon geen pap meer zeggen hoor ! =)
    blij dat je een leuke dag achter de rug hebt ! mooie kaart ook !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hartstikke leuk was dat, ik pak net mijn tas uit en vind je lieve kaart!!!Dank je wel en dat fleurt zeker wel op! Wat was het gezellig gisteren, ik zit nog na te genieten!
    Tot morgen, x Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Colien,super stempel.
    Mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien