zondag 13 maart 2011

Time for tea.

Dit theedoosje heb ik afgelopen dinsdag gemaakt, toen Debby gezellig een dagje naar Brabant kwam. We hebben er allebei één gemaakt naar aanleiding van de challenge bij Double Dutch. Ik heb er het papier van Eline's huis, in the meadow voor gebruikt. Op het deksel heb ik een toepasselijke stempelafdruk van Kruidvat verwerkt. Ik heb wat onderdelen ervan ingekleurd met viltstiften.












Op de bodem heb ik een theezakje gestempeld. Het is een leuk en simpel te maken doosje, met een grappig uitklap-effect. De ontvanger van dit doosje krijgt Oud-Hollandse snoepjes bij de thee :)

De afgelopen week heb ik goed gescoord met mijn scrapspul; 2e winnaar bij Een Hoop Inspiratie en wederom de top 3 behaald bij Anyone for Anya. En dan mag ik ook nog voor volgende week de kleur voor het kleurenkaartenteam op Martina's blog aangeven. Dat wordt lastig kiezen, want er zijn al 8 kleuren geweest.....

grtz.Colien

Challenge:
Double Dutch - DDC # 63 Time For Tea

9 opmerkingen:

  1. wat mooi gemaakt ! zeker de stempel met het theebuiltje vind ik geweldig ! waar komt die vandaan ? leuk om te geven
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje !
    Gefeliciteerd met je winsten allemaal zeg !
    Ik ben ook erg benieuwd welke kleur je zal kiezen hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi doosje Colien! En je kaart met de naaimachine is ook erg leuk geworden!
    Tot morgen, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje ;o)
    Leuk dat je hebt mee gedaan aan de challenge van Double Dutch ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    Hij is inderdaad mooi geworden! En waar is de vlinder nu? Toch weer van gedachten veranderd.
    Ik zag overigens dat je bij challenge 84 van Dutch Card Lovers ook in de top drie staat hoor! Gefeliciteerd! Ik ga snel nog een kaartje plaatsen en een poging wagen ;-)
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk doosje geworden. Ik had 'm ook op mijn lijstje staan, maar het is er niet van gekomen. Ten minste niet voor de challenge. Als cadeautje blijft het super, dus zal 'm vast een keer gaan maken. Goed joh, al dat succes met je kaarten! Smaakt vast naar meer!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig doosje Colien,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit leuk gedaan. Ik ga op zoek naar het patroon. Ik heb me direkt even aangemeld als nieuwe volger, want ik kom ook op jouw blog erg mooie dingen tegen :)

    Gr. Anda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien