maandag 4 april 2011

Birthday Wishes.

Na een drukke projectweek op school = werk en een bomvol weekend, nu wéér een ongewoon onrustige week. Komende woensdag hebben we studiedag en normaal is dat mijn vrije dag :(
Ach, gelukkig heb ik nog wat kaartjes om aan jullie te laten zien. Deze heb ik ook vrijdagavond (half) gemaakt bij Sanne. De sketch is van The Sugar Bowl en de kleuren zijn terug te vinden op een foto bij Challenges For You. Vandaar dat ik het 'In the meadow' papier van Eline's Huis heb gekozen. De postzegeltjes heb ik ook uit het designpapier geknipt en het vogeltje is ook te zien op de foto.
Het afdrukje van de 'Gorjuss Girl' heb ik ingekleurd met Derwent coloursofts. Eerst wilde ik een vlindertje op het hoekje plakken, maar heb toch gekozen voor wat rhinestones. De horizontale strook is bewerkt met een randpons van Fiskars. Het tekstje komt van een stempeltje van Lili of the Valley. Aangezien april een drukke verjaardagsmaand is, kan ik dit kaartje binnenkort gaan posten.

grtz.Colien

p.s. Gisteren zag ik dat ik weer in de Top 3 sta bij Anyone for Anya.
Dit keer met dit kaartje, leuk!


Challenges;
The Sugar Bowl  - Sketch + Think PINK
Challenges For You -  Foto-kleuren-inspiratie

14 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje! het stempel afdrukje is heel erg leuk en de postzegels ook!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje!!! Het is ook een enorme leuke stempel!! Proficiat met het behalen van je top 3, hij is meer dan verdiend!!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, this is just gorgeous Colien !!!
    Have a great, new week,
    Hugs,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje !!! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd weer in de top 3 super!!! Ditr is ook weer een leuk kaartje, succes met je rommelige week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je verhaal klinkt zo bekend in de oren !!! =)
    maar ja, zolang de kids zich maar vermaakt hebben, he ? een leuke kaart,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart! Even volhouden maar deze week, wie weet keren daarna de rustige(r) tijden terug en kun je weer volop aan de scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Colien, leuk dat papier hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke uitwerking van de challenge!! Bedankt dat je weer meedoet! Sterkte met de drukte en gefeliciteerd met je top 3 benoeming!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is erg leuk nu hij af is! Maar dit papier en dit afdrukje vallen wel bij mij in de smaak!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje! Bedankt voor je deelname bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje, heerlijk papier,
    Dank je wel voor het meedoen,

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien