vrijdag 22 april 2011

Paasmandje.

Hoera, vandaag is mijn moeder jarig! Op de foto zie je welke leeftijd ze heeft. Dit jaar is ze op Goede Vrijdag jarig en daarom leek het me wel toepasselijk om dit Paasmandje te maken. Het is een patroon van Cards etc. Challenge, wat ik heb uitgeknipt. Ook bij Double Dutch is het maken van een paasmandje de uitdaging. Het designpapier is van Marianne Design uit de Oriënt serie.
Als versiering heb ik allerlei bloemen,  vlindertjes en strass-steentjes gebruikt. Natuurlijk kunnen de chocolade-eitjes niet ontbreken. Vanmiddag gaan we even op de thee/koffie en ik ben benieuwd wat ze van het mandje vindt. Begin juli is het groot feest, want mijn vader hoopt dit jaar ook 60 te worden en dat vieren ze/we met een gezamenlijke '120 jaar' party. Nu gaan we eerst een motorrit maken. Goede vrijdag, allemaal!

grtz.Colien.

Challenges:
Cards etc. Challenge - Challenge #6: mandje met hengsel
Double Dutch - DCC #6: Paasmandje

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk mandje Colien !
    Geniet van je motorrit en nog goed feesten dan he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar zal ze zeker blij mee zijn ! mooi en leuk gemaakt !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met mams! En het mandje is super.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi mandje! Gefeliciteerd met je mama en een hele gezellige dag!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    Mooi dat paasmandje!!!! Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!
    Goede Paasdagen toegewenst
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig mandje........gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.
    Fijne paasdagen,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is a beautiful bag Colien - what a great gift...!!!
    Happy Easter,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww Colien,wat een prachtig mandje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je moesje! Leuk kado krijgt ze van je, in ieder geval heel origineel. Hopelijk was je voor de bui terug van het motorrijden en wie weet regent het alleen in deze omgeving.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk en persoonlijk cadeautje voor je mams! Nog een fijn paasweekend!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien