zondag 12 juni 2011

Golden Kimmie.

Ondanks de drukke, volgeplande dagen heb ik vandaag toch nog wat kunnen freubelen. Onder andere dit kaartje met weer één van de leuke Kraftin Kimmie afdrukjes. Voor de challenge werd gevraagd om iets in goud te gebruiken. Ik had nog goudkleurig golfkarton, dus zag ik wel zitten. Uiteindelijk heb ik maar een ieniemini strookje gebruikt voor de sketch van Sketch Saturday, maar goed... Het "Happy Day" papier is van S.E.I. en het tekststempeltje van LOTV. Om het goud nog wat te benadrukken, heb ik ook 3 brads en glitters op de vleugels toegevoegd. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden.

grtz.Colien

Challenges:
Sketch Saturday - Week # 159 Sketch
Kraftin Kimmie Stamps - Gold

7 opmerkingen:

  1. wat een gouden plaatje ! mooi,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy colien
    wat een ''schitterend'' kaartje!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n bjoetie. Je gaat lekker hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card, so lovely details.
    Thanks for joining us at SS this week. Hugs, Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Colien,
    Proficiat met het winnen van de challenge!!! Wat leuk dat je die stempel gaat ontvangen!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heee zag ineens een bekende naam
    van hyves
    leuk kaartje en leuk dat je hebt gewonnen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien