dinsdag 7 juni 2011

Piraterij.

Bij Dutch Card Lovers is er deze week weer een leuke sketch. Dus daar ben ik gisteren mee aan te slag gegaan. Helaas wilde blogger vanmorgen (weer) niet meewerken en kon ik geen bericht plaatsen. 
Ik heb dit kaartje gemaakt met het 'Dude' papier van The Paper Loft. De doodskop en sterren heb ik met embossingpoeder en de heattool gemaakt. Om het wat ruig te houden, heb ik er een flosje touw bijgeknoopt. De buit van de piraat heb ik terug laten komen in de 'edelstenen'.

grtz.Colien

Challenge;

5 opmerkingen:

  1. hoy colien
    wat een geweldig stoere kaart en veel succes met de challenger
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke mooie stoere kaart

    bedankt voor het meedoen met DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke stoere kaart hoor. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijke stoere kaart.:)) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien