zondag 11 september 2011

Christmas Jingle.

En dit is mijn tweede kaartje van vandaag. Ook dit keer wil ik weer meedoen met de challenges bij CCWS. Mijn stapeltje kerstkaarten groeit goed, dankzij het Christmas Challenge blog :) 
Linda had deze keer een leuke sketch bedacht en daar heb ik dit kaartje mee gemaakt. Het vrolijke kerst papier komt uit één van de nieuwe blokjes van Action. Kon het niet laten om  5 verschillende te kopen, ha ha. Het afdrukje is van Marianne Design: Eline`s Toddlers Clearstamp Christmas Jingle. Ik heb het ingekleurd met Derwents en de bontrandjes bewerkt met sneeuw. Op de bel, het tekstje (van Kruidvat) en de geponste sterren heb ik wat glitters verwerkt.
Challenge;
Christmas Challenges (with sketches) - Challenge #8

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch weer prachtige kaarten gemaakt Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaart, leuk dat je meedoet bij ccws

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje!
    Is dat kerstpapier nieuw bij de action?

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, jij bent goed bezig! wat een leuke kaarten heb je gemaakt!
    Jij nog een leuke vrije dag morgen!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk! Inderdaad erg leuk papier. Dan moet ik toch ook eens op pad! Tot woensdag en erg bedankt voor vandaag!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje! Ik ben ook al op jacht geweest bij Action en kocht ook een paar van die blokjes. Veel papier voor weinig geld hé!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje. Je bent goed bezig voor de kerst. Heb inderdaad deze blokjes ook allemaal al gescoord bij de Action. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MMMM ik moet maar weer eens gaan shoppen bij de action. Mooi papier, warme kleuren. Leuk kaartje!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Colien, leuk hoe je de sneeuw hebt verwerkt op je stempel! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Christmas Challenges {with sketches}.
    Groetjes, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien