dinsdag 6 september 2011

Game on.

Bij Lili of the Valley is de challenge deze week een leuke sketch. Aan de hand daarvan heb ik dit jongenskaartje gefreubeld. Het papier komt uit het 'blue-green' blokje van Marij Rahder. En dat past dan weer prima bij de uitdaging van Allsorts challenge. Het afdrukje was al ingekleurd, dus dat was een makkie :)
Voor jongenskaarten blijven sterren en knopen wat mij betreft de leukste versiering, dus die heb ik ook op dit kaartje gebruikt. Ik ga richting school = werk, mijn werkweek start vandaag. Graag tot morgen! 

Challenges:
Lili of the Valley - Pops sketch
Allsorts Challenge blog - Green and blue

9 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje is dit geworden. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempel! Een echte jongenskaart!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en wat een gave stempel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stempel en het is een echte jongenskaart.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien, wat een lief maar ook stoer kaartje!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. och colien, deze is leuk ! het afdrukje is om te snoepen !!! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig hoor een stempel die al ingekleurd is. Het is een heel leuke jongenskaart geworden.
    Werk ze nog de komende dagen!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke jongenskaart heb je gemaakt. De stempel is erg leuk.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een lief en toch eigenlijk ook weer stoer kaartje.
    De stempel is echt heel leuk.
    Groetjes,

    Pia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien