maandag 26 september 2011

Make a splash....

Na 'n superdruk weekend en 2 lange nachten (of kort, met weinig slaap) heb ik gisteravond heerlijk aan de freubeltafel gezeten. Ik was erg moe, maar heb heel ontspannen dit kaartje gemaakt. Het is er eentje geworden met allerlei restjes papier volgens de opdracht bij Sketch Saturday. Het afdrukje is van Lily of the Valey en de gekozen kleuren horen bij de uitdaging op hun challengeblog. Het konijntje in de emmer is ingekleurd met Derwents en voor het 'splashy' effect heb ik glitters toegevoegd. Het beestje past prima bij de challenge van Papertake Weekly. Achter het afdrukje heb ik een geschulpte cirkel geplakt. Aan beide zijden van de vertikale strook heb ik met een pons van Fiskars een rand gemaakt. Daardoor kan dit kaartje ook worden ingezonden bij Simon Says Stamps. De tekst heb ik geprint op designpapier en met 3D foam opgeplakt. Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog en tot morgen

Challenges;
Lili of the Valley - Aqua, white and glitters
Sketch Saturday - Week # 174
Papertake Weekly - Creature comforts
Simon Says Stamps - Dies/punches

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Colien,super stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stempel en leuk kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje ! heel erg leuk gemaakt, rust nu maar lekker uit hoor !
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi colien
    dit kaartje ziet er hartstikke leuk en gaaf uit,dus veel succes met de challengers
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    wat een leuke kaart en wat een goed idee om glitters te gebruiken voor het splash-effect. Heb je glitterlijm of gebruik je daar andersoortige glitters voor??
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje! Leuk afdrukje en mooi papier.
    Tot morgen en trusten voor zo, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh this is just so adorable dear. Thanks for joining us at LOTV

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a cute card :)
    Thank you for joining in our sketch saturday challenge this week.
    Did you know that we have a DT call at the moment?
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien