zondag 4 september 2011

Primaire kleuren.

De scholen zijn (bijna) overal al weer begonnen, dus misschien ben ik wat laat met dit 'Back to school'-kaartje. Toch zijn er verschillende challengeblogs die vragen om een freubel met dit thema. Dus ben ik aan de slag gegaan met de sketch van Papertake Weekly en het Marrakech papier van Basic Grey. Het Tildaatje heb ik ingekleurd met Derwents. Het lint met toepasselijke tekst kocht ik bij de Scrapheap. Na wat zoeken in één van de lades met scrapspul vond ik nog wat foamstickers die wel bij dit kaartje passen. De paperclips in de primaire kleuren maken het geheel af.
Fijne dag nog allemaal en graag tot de volgende keer!

Challenges;
Totally Tilda - Back to school
Magnolia Stamp Lovers - Primary colors
Pixie Dust Studio - School is cool
TOMIC - Back to school
Papertake Weekly - Sketchie time


6 opmerkingen:

  1. Hij is leuk! Ik ga vandaag ook maar weer eens aan de freubel. Heb er zin in!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker vrolijk kaartje is het geworden.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh such a sweet card! I love the school-elements you have put on it.
    Thanks for joining TOMIC this week for the Back to School Challenge.
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a fab and cute card and a great take on the sketch! Love the image. Thanks for playing along with us at Papertake Weekly this week and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card!! Thank you for joining us at Totally Tilda and good luck!

    Hugs Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous, love the little school house!! Thanks for joining us at totally tilda & good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien