woensdag 19 oktober 2011

It's a girl.

Een tijdje geleden had ik al eens gestempeld en met Derwents gekleurd op kraft-papier en dat was goed bevallen. Het stond nog steeds op mijn plannenlijstje om nog eens te doen en gisteravond is het gelukt. Ik heb bovenstaand kaartje gemaakt aan de hand van de sketch bij Dutch Dare Card Challenges en de uitdaging op het blog van Marianne Design. Daar is de challenge; gebruik kraft en touw, mooie combinatie, zo blijkt! Het afdrukje is dan ook een baby Snoesje van Marianne Design. Het gebruikte papier komt uit een vintage blokje van Action en past prima bij het roze cardstock en kraftpapier. Het tekststempeltje is van Aud Design en dat heb ik met 3D tape opgeplakt. Daardoor kon ik de spelden er handig achter steken. Het lintje was een restje, maar net groot genoeg voor dit babykaartje.


Challenges;
Dutch Dare Card Challenges - Sketch 
Marianne Design - Kraft en touw
Pollycraft Monday Challenge - Girls, girls, girls

8 opmerkingen:

  1. wat een dotje!!
    Heel lief kaartje.
    Zou ook nodig wat baby kaarten moeten maken maar er komt gewoon niet van.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje!!! Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Marianne Design.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi colien
    je hebt er een schattige kaart van gemaakt,zelf heb ik het een keer geprobeerd maar een tweede keer moet nog komen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, this is adorable. I just love the image and the lovely colours! Thanks so much for joining the fun at Pollycraft this week. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cute card. Thanks for joining the Pollycraft challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awwwww this is super cute!
    Thanks for playing along in our Girls, Girls, Girls challenge this week over at Pollycraft :o)
    Hugs,
    Cazza
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien