vrijdag 14 oktober 2011

Spookhuis...

Tja, ik ben nog steeds dolgelukkig met alle Halloween-challenges! Dus ook die van Anyone for Anya? wilde ik niet overslaan. Ik maakte bovenstaand kaartje bij deze inspiratiefoto:


De achtergrond is gemaakt door grijs papier met een embossingfolder en zwarte Distress inkt van Tim Holz te bewerken. Het digi-afdrukje is van The Greeting Farm en heet 'Halloween pumpkin'. Ik heb verkleind uitgeprint en ingekleurd met Derwents. De overige pompoentjes heb ik uit designpapier geknipt. Tot snel weer!


Challenge;
Anyone for Anya? - Photo inspiration

5 opmerkingen:

  1. wat heb je dat weer leuk gedaan
    super
    leuk dat je deze week weer moet doet met de anyoneforanyachallenge

    groetjes van janine dt afa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    wat een enig kaartje! Goed te zien dat je je hebt laten inspireren door het spookhuis op de foto. Heel erg leuk gedaan met die embossingfolder en de inkt! Goed bedacht!
    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi colien
    wat heb je dit wondermooi gemaakt en erg gaaf die grijze achtergrond en die fleurige pompoenen
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij bent wel helemaaaaal in halloween !! mooi gedaan !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent een echte halloween fan, super zeg de achtegrond! Erg mooi gemaakt!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien