dinsdag 8 november 2011

Speciaal voor jou.

Vandaag is 'mijn'  Rolf jarig en voor hem heb ik dit kaartje gefreubeld. Het is aan de hand van de sketch bij Dutch Card Lovers gemaakt met (restjes) papier van Making Memories. De beker met No 1 heb ik ergens van internet geplukt en het label komt van Femke. De knopen kocht ik laatst op de scraprommelmarkt. Rolf ontving van Esther + familie een gave kaart, ook volgens dezelfde sketch. Wie weet zie je die op haar blog terug. Hier gaat de jarige aan de Brabantse broeder. Ik vind dat iets te zoet en hou het bij een boterham met kaas :)

Challenge;
Dutch Card Lovers - Challenge #150

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je Rolf! Leuke kaart heb je voor 'm gemaakt. Veel plezier vandaag.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hieperdepiep hoera voor die jarige Rolf! Jij ook gefeliciteerd met je man en ik zie je morgen!

    Groetjes Sanne

    PS. Je kaart is uiteraard erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien, wat een heerlijk stoere kaart!!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoeren kaart is dit geworden, bedankt voor het meedoen met dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd en een hele stoere kaart heb je gemaakt hoor. Leuk dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd!

    leuke kaart, bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van harte met rolf en de kaart is erg leuk en voor vele doeleinde te gebruiken!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stoere kaart. bedankt voor je deelname aan DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey, gefeliciteerd met Rolf! Heeft de jarige een leuke dag? Mooie kaart heeft hij gehad...Fijne avond,
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat en een fijne dag / leuke kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik hem mijn kaart ook net geplaatst hoor leuk om te zien hoe verschillend ze zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie en stoere kaart! Gefeliciteerd met Rolf!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Colien,

    gefeliciteerd met je Rolf! Mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt. Hij is blijkbaar (nog steeds) jouw nummer 1!
    Mooie boodschap voor hem!
    Fijne avond en tot gauw blogs,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige kaart Colien.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jummie, een brabantse broeder! Het is lang geleden dat ik die op heb, maar ik vond het altijd heerlijk.
    Je hebt een gave stoere mannenkaart gemaakt met onze schets zeg!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige stoere kaart heb je ervan gemaakt. Schitterend papier ook.
    Bedankt voor eht meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien