donderdag 5 januari 2012

Mannen-label.

Eindelijk weer eens met Distress-inkt aan de slag geweest. Nadat ik heel veel afdrukjes had ingekleurd met Derwent potloden, vond ik weer eens tijd om met het penseel te werken. Ook had ik zin om weer eens een mannenkaart te maken. Nou ja, het is dus een tag/label geworden. Ik heb deze stoere ridder 'Sir Galahad' van Kraftin Kimmie gekozen en er restjes papier van Debby voor gebruikt. Verder wat knopen, tekstje van Aud Design, gestanste bloemen erbij geplakt. De sterretjes heb ik gemaakt met vilt op het papier. Het touw en raffia maken de tag stoer genoeg om binnenkort bij een jarige vriend op de mat te vallen.
Challenges;
Kraftin Kimmie - Challenge 109 Tag Time!
Stampin' for the weekend - Anything goes

10 opmerkingen:

  1. Leuke tagkaart! Ideaal voor een stoere ridder!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig dat jij ook weer met de Distress aan de slag bent gegaan! Je label is erg leuk! Dat papier is trouwens ook erg leuk.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo leukleukleuk
    ojaaa leuk dat je meedoet met dtcall van anyone for anya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dein Tag ist absolut cool liebe Colien! Der starke Kerl sieht lustig aus und du hast ihn super colorier!
    Liebe Grüsse nach Holland,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi colien
    een erg leuke en stoere tag en je papier vind ik ook top!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw echt superstoer geworden!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is ie lekker stoer ! mooi ingekleurd ! niet makkelijk op zo'n kleine oppervlakte ! super goed geslaagd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super tag is het weer gewoden Colien.
    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello
    great tag with a fun image. Also like the papers you used.
    Thanks for joining us at SFTW.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien