zondag 12 februari 2012

2 x in de lift...

Deze week was Hendri jarig en zijn naam schrijf ik altijd met een cijfer, zoals je op het kaartje hierboven kunt zien. Het idee voor het kaartje komt van José, zij zocht een kaart uit van Dawn McVey die voor de challenge gelift kan worden. Ik heb er het Grunge papier van Kaiserkraft voor gekozen. De letters kocht ik vorig jaar bij Kruidvat. Ik heb ze bewerkt met embossingpoeder en de heattool. Het kalendertje is van Maya Design, de knopen komen uit mijn verzameling en de blaadjes zijn gestanst met een creatable.
En toen ik toch lekker aan de freubel was, heb ik nog maar zo'n kaartje gemaakt. Deze gaat komende week richting mijn schoonvader. Zijn naam is duidelijk en aan het cirkeltje zie je welke dag hij het kaartje krijgt ;-)
Challenge;
Lift Challenge - #9

17 opmerkingen:

  1. hoi colien
    nou dit zijn echt twee stoere mannenkaarten en zo leuk met die naamspeling,vind ze allebei helemaal TOP!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige mannenkaarten, heel leuk gedaan met de namen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw Colien, supergave kaartjes, joh.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, ook nog twee gemaakt zelfs! Heel mooi die kleuren! Mooi voor een mannenkaart! Origineel met het kalendertje er in verwerkt. Mooi gelift Colien, en tof dat je nog met ons meedoet!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke persoonlijke, mannenkaarten ! superzzz !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes Colien! Een leuke variant op de liftkaart met het kalendertje in het midden!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere liften zijn dit, gaaf zoals je naam van het bovenste kaartje hebt geschreven:) Mooi met het kalendertje in het midden.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere kaarten heb je met onze liftchallenge gemaakt! Leuk dat je meedeed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee, dat papier heb ik ook! Super leuke kaarten heb je ermee gemaakt. Het is inderdaad erg geschikt voor mannen. Hen3 en Rob treffen het maar!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kaarten heb je gemaakt. Goede tip ook om de letters (die ik dus ook heb) zo te bewerken. Ga ik onthouden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn erg mooi geworden! Stoere mannenkaarten!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gelift Colien. Leuk dat je een naam hebt gebruikt. Leuk de maand met de datum omcirkeld. Heel apart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knap gedaan Colien! Een prachtige liftkaart en dit is de ideale mannelijke vorm ervan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Colien,

    wat een leuke kaarten allebei! Vond je het ook zo leuk om te doen?? Ik vond het een erg leuk model om na te maken/liften.
    Ze zijn beide goed gelukt!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. p.s. gefeliciteerd met je top 3 plaats bij Anyone for Anya!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi gedaan met die liftchallenge.
    beide zijn mooie kaarten.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien