dinsdag 21 februari 2012

Belle of the Ball.

Nog snel even een berichtje voordat ik mijn bed in duik. Dit kaartje maakte ik volgens de sketch bij Pixie Dust Studio. Ik verkeer Nog steeds in de 'turquoise-mood', dus nog maar een keer het Kaiserkraft papier gebruikt. Het afdrukje is 'Belle of the Ball' en ik heb haar ingekleurd met Derwents. Het hekje is gestanst met een Magnolia-mal (dankjewel, Sanne!) en als versiering slechts 2 hartjes geplakt.
Morgen staat er een scrapdagje bij Debby op het programma, heb er enorm zin in!!
Challenge;
Pixie Dust Studio - A Pixie Sketch!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Colien,

    deze is erg leuk geworden! Niet te moeilijk en toch leuk!
    Fijne scrapdag!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi colien
    een erg goeie kaart zo met dat achtergrondpapier!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien