zaterdag 4 februari 2012

Hiep hiep hoera!

Dit is een kaartje volgens recept bij AFA: 3 designpapiertjes, 2 embellishments en 1 afdrukje. Het papier is van BasicGrey: Two scoops, de lettertjes van Zeeman en de knopen van Knutsel & Zo. Het afdrukje van The Greeting Farm is ingekleurd met Derwents en de MP3 speler is bewerkt met Diamond Glaze. Het is een vrolijk meidenkaartje geworden, al zeg ik het zelf :-)
Challenges;
Anyone for Anya - Recipe
Dutch Dare Card Challenges - Inspiratiefoto
Papertake Weekly - Sketch

10 opmerkingen:

  1. wat een schatje
    leuk dat je weer meedoet met de anyone for anyachallenge

    Janine DT AFA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem inderdaad erg leuk geworden! Het afdrukje is uitgeknipt en opgehoogd, dat vind ik erg gaaf! De lettertjes erbij zijn ook erg leuk!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieverdje ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd een heel vrolijk meisjeskaart en die lettertjes zijn leuk!!

    Fijne weekend,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem geweldig!!!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Colien,

    Wat leuk dat je meedoet met de challenge bij Anyone for Anya!
    Het is een super leuk meiden kaartje geworden. Goed gelukt (:

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card love the papers you used and your fantastic colouring x
    ((hugs)) Suzie xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOOa;) I just love how you've used our inspiration photo. Fab designed with the squares behind the image and those lovely buttons too. Thanks for playing at Dutch Dare Card Challenge and good luck. Hope to see you back thursday for a new challenge. Bettina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card Colien and a great take on the sketch. Love the image and colours you've used. Thanks for playing along with us at Papertake Weekly this week and good luck!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is zo schattig! Ik hou van je kleurplaat en al uw toegevoegde details. Bedankt voor bij ons aan de Nederlandse Dare Card Challenge.

    Pattie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien