donderdag 2 februari 2012

Mannenkaart deel 1.

Deze maand staan er behoorlijk wat verjaardagen op onze kalender. Daaronder ook veel mannen en daarvoor maak ik graag kaarten :) De sketches bij Card Positioning Systems lenen zich prima voor mannen- of jongenskaartjes. Dit is er eentje die ik gefreubeld heb met het Nook & Pantry-papier van BasicGrey. De 3D auto is een sticker en komt van Action en de plaklettertjes kocht ik bij Zeeman. Een low-budget kaart, maar dat vind ik eigenlijk juist wel leuk! Zometeen nog eentje...


Challenge;
CPS 5th anniversary Day 1 - Sketch #136

3 opmerkingen:

  1. inderdaad mannenkaarten zijn moeilijker te maken, maar met een auto zit je altijd goed. Leuke mannenkaart
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi colien
    een erg gave kaart en ja de meeste mannen vallen op auto's
    dus een topkaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fun card! Thanks for helping us celebrate our 5 year anniversary at CPS!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien