woensdag 22 februari 2012

Scrapdagje...

Vandaag een leuk scrapdagje gehad bij Debby. Samen met Sanne, Esther en Ellen  ben ik vanaochtend op pad gegaan met de nodige spulletjes. Vooraf kregen we de volgende opdracht
Je neemt een envelop en doet het volgende erin:
- Neem een sketch mee. Zelfgemaakt of ergens van het web.
- In de envelop zitten ook drie design papiertjes en 3  kleuren cardstock  van 15 bij 15 cm
- er zit een afdrukje in.
- je doet er wat spulletjes bij om de kaart op te leuke en de sketch te kunnen maken,
Dit alles doe je in de envelop en die plak je dicht.
We wisselen dan enveloppen uit en gaan met het pakketje van de ander aan het werk.


Ik had de envelop die Esther had meegenomen. Daarin zat dit vrolijke BasicGrey papier en dit zomerse afdrukje van Kraftin Kimmie. Ik heb haar ingekleurd met Derwents. De vertikale gele strook is bewerkt met een pons van Fiskars. Het juteband is vastgeniet en het zonnetje is stukje van een geponst rondje. Door het drukke papier en de sketch vond ik verdere versiering niet nodig. Best een uitdaging om in heel andere kleurtjes dan ik gewend ben een kaart te maken...
Het was weer een gezellige dag, bijgekletst en heerlijk gefreubeld. Op naar 17 maart, dan gaan we met z'n allen naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch :)
Challenges;
Kraftin Kimmie - Sketch Challenge
Inky Impressions - Bright colours

12 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zo'n freubeldagje! Heerlijk vrolijk zomers kaartje is dit Colien.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    wat klinkt dat toch beregezellig!
    Je kaart is ook erg leuk geworden! Lijkt me ontzettend leuk, zon verrassingsenveloppe te openen en dan aan de slag te gaan.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Colien zeker met dat mooi eigenwijs plaatje erop....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was het weer gezellig! Je kaart is super geworden!
    En ik heb nu al zin in de beurs. Hoeveel weekjes nog??? ;-)
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card, this is such a great image I love how you did the sun, thanks for joining us at Inky Impressions. Joey x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is Beautiful. Thanks for joining us at Inky Impressions.
    Kerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wish I was there with her. Such a bright and cheery card. Thanks for playing along with us at Inky Impressions Challenges this week. Hugs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fun card, and perfect for wanting it to be warm again :) Thank you so much for playing along with us this week at the Inky Impressions Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee Colien, jij had je kaartje er snel op staan! Ik had net pas tijd. Het was wel super gezellig, hè, zo met z'n allen?!
    Tot gauw, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Adorable. I would like to be sitting in the sun right now. Thanks for joining us at Inky Impressions.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. what a fab fun card... Thanks for playing at Inky impressions xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien