vrijdag 16 maart 2012

Anya in Wonderland.

Door de leuke foto bij Anyone for Anya werd ik geinspireerd voor dit kaartje. Ik heb er kraft- en groen cardstock voor gekozen en daar 2 strookjes papier van Graphic45, Wizard of Oz, op geplakt. Rechts een stuk kraftcardstock met een embossingmal en Distress inkt van Tim Holz bewerkt. Het afdrukje van The Greeting Farm (Miss Anya Dressy) is ingekleurd met Derwents en om haar witte kousen op te laten vallen, heb ik rond het meisje een lichtbruin randje gemaakt. Daarna heb ik het plaatje op een doily van MFT geplakt. Het kraft klokje is van Maya Design, de metalen versie en de wijzertjes zijn van Tim Holtz. De grote brad onderin kocht ik bij Kruidvat en de glimmende groene en goude komen uit mijn voorrraad, net als de plaksteentjes. Het live-label is ook van Tim Holtz.
Challenges;
Sketch Saturday - Week #198
Anyone for Anya - Anya in Wonderland

9 opmerkingen:

  1. Oh wow this is FAB, love how you have put this together using the clocks that match the image perfectly :)
    Thank you for joining in with us at Sketch Saturday
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt de inspiratiefoto goed vertaald. Leuk is ie, jouw kaart! Ik zie dat we weer met dezelfde sketch aan de slag zijn geweest! Tot morgen, heb er ook zo'n zin in!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Colien, met al de klokken! En het afdrukje is perfect voor een Anya in Wonderland!
    Tot morgen, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi colien
    wat een toffe kaart zo met die klokjes erop en een leuke stempel!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart weer!
    Fijne avond en tot morgen!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje weer Colien,leuk stempeltje en mooi die schaduwrand erom
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Colien,

    wat een leuke kaart. Prachtige kleurencombi heb je gekozen. En inderdaad, zo zijn de witte kniekousen goed te zien!
    Groetjes en geniet van je weekend,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart Colien!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Colien,

    Wat een super leuk kaartje heb je weer gemaakt, heel leuk gedaan zo met die klokken! Wat gezellig dat je weer meedoet aan de challenge bij anyone for anya!

    lieve groetjes, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien