zaterdag 10 maart 2012

Bedankt.

Vandaag een kaartje wat is nagemaakt naar een kaart van Clare Buswell. Bij  de Lift Challenge heeft Marjan dit voorbeeld uitgezocht om te liften. Ik heb er papier van Eline's winterhuis 'Pale pastels' voor gekozen en de randen slordig met de naaimachine gestikt. Het ovale chipboard vond ik hier in de la, daarin een stempel van Eline's huis en sterretjes van Xenos. De verschillende kantjes komen uit mijn voorraad, het label is gestanst met een Nestabillitie en het tekstje is een stempel van Kruidvat. Suede koordjes houden het label op zijn plaats. Als laatste nog een kanten strik bovenin geplakt...
Challenge;
Lift Challenge - Challenge #11

11 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart echt prachtig, Colien! Mooie combi met dat kraft. Ook het papier in het frame is daar leuk in. Iets stoer accentje door de koordjes, gaaf hoor. Fijn dat je meedoet weer!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart, Colien! Ook jij hebt je naaimachine erbij gepakt. Staat toch wel heel stoer. Misschien dat ik ook maar eens...
    Fijn weekend, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave lift Colien, mooi papier. Het ovale frame met de stempel en sterretjes is mooi gecombineerd!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colien,

    heel leuke kaart!! En mooi op tijd, he??
    Grappig dat bij zo'n lift er zoveel verschillende kaartjes te voorschijn komen.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij een knappe lift gemaakt Colien! Ik ben er (nog) niet aan begonnen. Ik vind er zo mijn ding niet in deze keer alhoewel ik het een prachtige kaart vind!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lift heb je gemaakt! Vind h'm prachtig, gewoon de combinatie van alles! Erg leuk dat je weer meedoet!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi kaartje!! Ook erg leuk hoe je die strik van kant hebt gedaan met een stukje roze lint eroverheen geknoopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje zeg! Wat grappig, we hebben voor deze challenge dezelfde stempel gebruikt als accent in het midden, maar ik heb de mijne met wit geëmbost. Ik herkende hem pas toen ik hem in je beschrijving zag staan! Gaaf hoe je zulke verschillende resultaten ziet van één dezelfde voorbeeldkaart (en stempel, haha) Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje colien, leuk dat je met ons meedoet weer! vind die stempel in het kader ook erg mooi uitgevoerd! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan Colien! Hele mooie strik heb je er op verwerkt en je stikwerk vind ik top.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien