vrijdag 2 maart 2012

Sneeuwkaart.

Bij Marianne Design is er weer een leuke challenge: maak een sneeuwkaart. Ook al verlang ik erg naar de lente vond ik het wel leuk om aan deze uitdaging deel te nemen. Ik heb er papier van My Mind's Eye in ijsblauw/rode tinten voor gekozen. Het afdrukje 'Reindeer' is van Marianne Design en is ingekleurd met Derwents. Het kader achter de stempel hoort bij het designpapier. De sterren zijn geponst met de MFT mal en het tekstje De sneeuw komt uit een potje van Aleene's.
Challenges;
Sunday Sketch & Stamps - Sketch
Simon Says Stamps - Anything goes
Marianne Design - Sneeuwkaart
Allsorts - It's your choice

8 opmerkingen:

  1. Hoi Colien

    Very nice!
    Ik vind je sneeuwkaartje echt super. Is ook een leuk stempeltje.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    leuke kaart ! Ik schrijf net op mijn blog dat het zo genieten was met die temperaturen van vandaag, kom jij met een sneeuwkaart!! Maar hij is leuk, hoor!
    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart!!
    ik vind je kaart erg mooi ondanks dat het een sneeuwkaart is.
    je ontwerp hierin is prachtig.
    heel mooi om naar te kijken.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel dapper dat je nu nog met sneeuw in de weer gaat... De kaart is leuk!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi colien
    een erg gave sneeuwkaart en veel succes met de challenge
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Colien.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge van MD blog.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful card Colien, love the image and papers.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo lief dat Eline meisje!
    mooie kaart heb je ermee gemaakt!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    Designteam MDesign

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien