woensdag 4 april 2012

Er is er één jarig, Hoera hoera!

Hallo allemaal, vandaag weer een kaartje met het mooie papier van Authentique uit het 'Glowing' blokje. Ik ben er helemaal weg van, vind het erg gaaf papier. Meer dan de vele leuke patroontjes en een stempel van Marianne Design (Eline's words) was niet nodig.
De pijl heb ik eerst op een kladpapiertje getekend en vervolgens geknipt uit het designpapier. De kaart is al op de bus naar een (ex)collega die morgen jarig is.
Challenge;
CPS Card Sketches - Sketch #259
Papertake weekly - Anything goes

10 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart heb je gemaakt Colien zal je collega blij mee zijn.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien, ik heb je kaartje vandaag in het echt gezien, prachtig!
    Morgen ben je niet op school, dus ik wens je zo jou en Rolf hele gezellige dagen toe!
    Liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee, het kaartje voor Bram! In het echt is ie nog mooier ;) Het papier is echt super gaaf. Kan me voorstellen dat je er helemaal weg van bent. Geniet lekker van de vrije (paas-) dagen.
    Groetjes, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is lovely!! Thank you for sharing at Papertake Weekly and good luck with the challenge. Judy GDT x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart!
    De kleuren zijn super!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great mix of papers I love this one Colien well done Hugs Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg, de sketch, het papier en de tekststempel.
    Goed gelukt en zeer geschikt voor een man....
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en de pijl vind ik echt wel een leuk en pittig detail!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous design and LOVE your card! Thanks for joining us at CPS this week :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien