zondag 20 mei 2012

Congratulations, just married.

Hallo en welkom op mijn blog, gezellig dat je even langs komt. Waarschijnlijk was je nieuwsgierig naar de nieuwe challenge van Anyone for Anya? Elke zondag laat ik een voorbeeldkaartje zien voor de komende uitdaging. Deze week is het een sketch en ik heb er een huwelijkskaartje van gemaakt. Daarvoor heb ik het TwoScoopes papier van BasicGrey gebruikt. Het schattige afdrukje van The Greeting Farm is ingekleurd met Derwents en verhoogd opgeplakt op een 'Labels Four' Nestabilitie. De tekstjes zijn stempeltjes van Action (van een tijdje geleden), het lint en de glimsteentjes komen uit m'n voorraad. Op het blog van AFA kun je veel verschillende uitvoeringen van de sketch zien. Ga gerust eens kijken doe gezellig mee!!

Challenges;
Derwents en Prisma's - Trouwen
Stamp with fun - Wedding

10 opmerkingen:

  1. Schattig deze kaart, heel leuk gedaan,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes....
    Als straks de sketch erop staat ga ik ook een poging wagen.

    Fijne zondag.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje zeg !
    Wat zijn die stempels van the greeting farm toch leuk he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al bloghoppend ben ik langs verschillende uitwerkingen van de sketch bij AFA gekomen. Leuk is dat. Jij bent nummer drie en ook jouw uitvoering is erg mooi! Het roze en groen staan prachtig bij elkaar en het bruidspaar ziet er top uit!
    Fijne zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Colien,super die stempel,mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend papier en superleuke stempel heb je gebruikt voor dit prachtig trouwkaartje. Leuk dat je meedoet bij de Derwent&Prisma challenge. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very great card - wonderful color. I like it. Thanks for joining stamp with Fun.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihi, ik dacht al....maar je hebt twee berichtjes geplaatst, vandaar.
    Deze is erg leuk en lief! De challenge staat er nog niet op, he? Ik hou het in de gaten,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat eeen leuk trouwkaartje!
    Bedankt voor je deelname bij De challenge van Derwent&Prisma.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card Colien, I would never have thought to use those stamps on this sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien