vrijdag 18 mei 2012

Handmade buttons.

Al een paar weken ligt de challenge van HobbyVision klaar. Op het blog is een leuke inspiratiefoto te zien, waar ik meteen al mee aan de slag wilde. Helaas was het er niet van gekomen. Vanmiddag is het eindelijk gelukt om er daadwerkelijk iets mee te doen (lekker aan de buitentafel in het zonnetje) en dit is het resultaat. KraftcardstockIk had een kant en klaar knopenkaartje van de markt, maar dat was wit met goud en paste niet bij deze challenge. Dus heb ik zelf een knopenkaartje gemaakt van kraftcardstock, de knopenmal van Tim Holtz (Sewing Room, hoort bij de paspop) en stempels van Marianne Design:
Ik zie nu dat de onderste tekst scheef heb gestempeld, haha. Ach, op de kaart valt het niet op... De paspop is ook van Tim Holtz, verder wat plaatjes van garenkaartjes van internet geplukt en de klos-stempeltjes en het label aan de paspop zijn ook stempels van Marianne Design, Eline's winterhuis.

Challenge;
HobbyVision - Challenge 3, inspiratiefoto.

10 opmerkingen:

  1. De inspiratiefoto is goed uit je creatie te halen! Geweldig! mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk de buttonkaart van kraft! De details passen heel mooi bij elkaar. Dat je de tekst wat scheef hebt gestempeld zie je niet op de kaart!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi colien
    het is dat je het zelf zegt maar het viel mij niet op de scheve tekst maar wel dat je kaart geweldig leuk/mooi is!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Colien!
    Ik kijk regelmatig bij je en zie vaak mooie kaarten voorbijkomen.

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Leuk zo met die knopen en die natureltinten zijn prachtig!
    Fijne dagen, Mariken xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wowww Colien,wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergave kaart, Colien!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit een superkaart! Heel knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Colien,

    toen ik je kaart zag dacht ik al: die is voor een challenge waar een foto van allerlei knopen en naaispul op stond. Kon even niet op de naam komen, maar nu lees ik het.
    Heel erg leuk bedacht, die knopen op het kaartje! En dat je het scheef gestempeld habt: had je die foto niet apart laten zien had niemand het gezien, volgens mij.
    Groetjes en een goed weekend verder!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitwerking van de inspiratiefoto! Dat knopenkaartje heb je leuk gemaakt! Heerlijk, knutselen in het zonnetje. Dat zit er hier voorlopig nog niet in.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien