maandag 16 juli 2012

Pretty in Pink.

Nog een kaartje voor de jarige Indy. Mijn zus had gevraagd of ik een kaartje wilde maken en dit is em geworden. Het afdrukje van Lili of the Valley had ik al een tijdje niet meer gebruikt, terwijl het een schatje is. Ik heb haar ingekleurd met m'n Spectrum Noir stiften. Verder gebruikte materialen: papier uit de restjesbak (merk?), sterren gestanst met een mal van MFT, rhinestones, tekststempeltje van Eline's words en een strikje.
Challenges;
Sketch Saturday - Week 216
Lili's Little Fairies Challenge - Pretty in Pink

6 opmerkingen:

  1. wat een lieffie ! Als je het leuk vind kan je met mee doen met de zomer challenge bij Crealing
    http://crealing.blogspot.nl/
    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, fris kaartje! Het stempeltje is echt schattig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the sketch, I was gonna try this one myself this week !! Love the pearls that you've added with the stars. So pretty with all the pink too. Love it.

    Annette - Netty's Cards
    Proud to design for Lili’s Little Fairies.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje alweer ! mooi gemaakt !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Colien,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A really gorgeous card Colien, thanks for joining us at Sketch Saturday.

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien