maandag 30 juli 2012

Tilda met ballet schoentjes.

Gisteren weer heerlijk buiten in het zonnetje zitten kleuren met m'n Spectrum Noir stiften. Ik heb wat verschillende afdrukjes uitgezocht voor diverse challenges waarmee ik komende week aan de slag wil. Vanmorgen heb ik dit kaartje gemaakt met dit schattige Tildaatje en het mooie Madeline papier.
Op één of andere manier ben ik een beetje in de 'turquoise-sfeer', want ook morgen een kaartje met deze tinten. Graag tot dan!
Challenges;
Magnolia Licious Challenge Blog - Inspiration photo
Magnolia Stempels Hyves - Sketch uitdaging juli/augustus

7 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar al die kaartjes en afdrukjes. Deze is in elk geval geslaagd, erg lief!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,het is ook een mooie kleur dat turquoise,past bij het zomergevoel.Je kaart trouwens ook,echt een lieffie,succes met de challenges,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kaart, in mooie kleurtjes,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje is het geworden. Het blauw/turkoois vind ik erg mooi, had ik zelf denk ik niet gedaan want mijn associatie met ballet is roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes! Ik vind het een prachtig kaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien