zondag 5 augustus 2012

Must have a flower.

De week is voorbij gevlogen. Het is alweer zondag en straks start de nieuwe challenge bij Anyone for Anya. Komende week wordt er gevraagd om 'flower(s)' op je creatie. Meestal denk je dan aan lieve meisjes, maar ook dit stoere jongetje voldoet aan de eis met zijn surfshort. Het is Surfing Ian van The Greeting Farm en ik heb hem ingekleurd met Spectrum Noir stiften. Ook zijn er bloemen te vinden op het June Bug papier van BasicGrey en ik heb nog 3 piepkleine bloemetjes met bradjes erbij gezocht. Onder het afdrukje een soort vilten lint, gekocht bij de bloemengroothandel, te leuk om te laten liggen :)
Het is een makkelijke opdracht, dus doen jullie allemaal (weer) gezellig mee met de challenge bij AFA?
Challenge;
Papertake Weekly - Sketch

12 opmerkingen:

  1. Wat een schattig manneke,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi papier heb je gebruikt en het inkleuren vind ik echt mooi met spectrum noir stiften.
    Ik zal ze de groeten doen op de camping....

    Fijne dag vandaag!!!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk! Dit papier vind ik zo gaaf! Die bloemetjes passen er ook zo leuk bij!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A fantastic card hun! Thanks for playing along at PTW! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eenheel fleurige, zonnige kaart en toch een beetje stoer, mooi zo
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit papier heb ik ook nog liggen en het blijft leuk! Vrolijk en lekker zomers is je kaartje.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super fleurig kaartje is het weer geworden Colien, ik vind hem top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieffie!! Ook je huwelijkskaart hieronder vind ik prachtig gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your card! That image is too cute!
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stoere kaart! Leuk met dat vilt er zo onder!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien