maandag 13 augustus 2012

Rosey naar school.

Volgende week wordt ons nichtje Rosey 4 jaar. Vandaag is haar eerste schooldag en daar is ze aan toe. Om het extra feestelijk te maken, heb ik dit kaartje voor haar gemaakt. De ondergrond is blauw, want dat is haar lievelingskleur en ook de sterretjes mochten niet ontbreken, daar is ze helemaal weg van. Tot slot haar naam erbij, dan kan die wijsneus de letters gaan oefenen :)
Alle materialen komen uit een Oxford pakket van BasicGrey.
Challenge;
Card Positioning Systems - Sketch 278

6 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi colien
    nou hier zal je nichtje zeker heel blij van worden met haar mooie naam op een kaart:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colien, is Rosey alweer 4 jaar? Volgens mij heb ik ze als ukkepuk op de open dag gezien! Wat leuk voor haar dat ze naar school mag! En wat een tof kaartje heb je gemaakt voor haar!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan voor je nichtje Colien, heel erg mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien