zondag 19 augustus 2012

Sketch-time @ AFA.

Dit bericht heb ik ingepland, want ik ben op Lowlands :) Toch wilde ik jullie deze kaart niet onthouden. Het is gemaakt volgens de leuke sketch, de challenge die vandaag start bij Anyone for Anya. In de vakantie heb ik geoefend met m'n Spectrum Noirs en ook dit Afrikaanse meisje was een uitdaging. Haar gezicht is een beetje streperig, maar hopelijk lukt het me de volgende keer beter...
Het gebruikte turquoise papier is van October Afternoon. Door het te combineren met het bruine papier en de knoopjes is dit alvast een kleine knipoog richting het kleurenkaartenteam van Martina.
Doen jullie mee met deze leuke sketch? Kijk op het AFA-blog voor nog meer voorbeelden.
Challenge;
Papertake Weekly - Spots 'n Stripes

5 opmerkingen:

  1. ontzettend leuke kaart, leuke kleuren heb je ook gebruikt!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd Colien,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Colien,

    dat is van genieten op Lowlands! EN gelukkig regent het niet zoals vorig jaar (of was het het jaar ervoor?)
    Je kaart is weer heel erg leuk! ik kan vast weer meedoen, heb nog ene weekje vakantie...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien