zondag 9 september 2012

Coffee and cream.

Een tijdje geleden vroeg m'n zusje of ik een felicitatiekaart wilde maken voor een bruiloft. Ze bracht een kopie van de trouwkaart mee en de origenele envelop, zodat ik daarmee aan de slag kon. Helaas was de envelop van dusdanig dun, doorzichtig materiaal dat snijden en plakken geen succes werd. De kleurstelling en het label heb ik wel aangehouden en deze criss-cross kaart is het resultaat. Ik heb hem nog niet eerder laten zien op mijn blog, omdat ik het een mooi voorbeeld vond voor de challenge bij Anyone for Anya van deze week. De uitdaging is om je te laten inspireren door een foto van een kopje 'creamy latte'. De koffie is gedecoreerd met cacaopoeder in hartvorm. Zowel de kleuren als de hartjes zie je in deze kaart terug.Laat je ook inspireren door de foto en de voorbeelden van mijn DT maatjes en doe gezellig mee bij AFA! Fijne zon(nige) dag!!
 
 

9 opmerkingen:

  1. Schitterend,zo lief stelletje,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend trouwkaartje is het geworden Colien, heel mooi.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm hartstikke leuk geworden!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie is dit Colien,bruidspaar echt prachtig ingekleurd.
    Ik zal voor de challenge ook eens wat gaan bedenken.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, zo'n criss-cross kaart! Hij is prachtig van kleur, echt een mooi koffie-feest kaart!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart Colien, en jij hebt je wel heel goed laten inspireren door de foto (hartje).

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Colien! Deze kleurtjes zijn zo prachtig!
    Je maakt trouwens hele mooie kaarten, ik kijk er graag naar!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien