zondag 2 december 2012

Buttons.

De uitdaging voor de komende week is 'Buttons' bij Anyone for Anya. Vandaar dat ik een ruime hoeveelheid knopen heb verwerkt op mijn kaart. Rondom 'Birgitta on a tree stump' zie je papier van Marianne Design; Let it snow. Het afdrukje is ingekleurd met Spectrum Noirs. De lintjes, touwtjes, knopen en het taartrandje komen uit mijn voorraad. Heb jij ook knopen op voorraad en bezit je een afdrukje van CC Design of The Greeting Farm, doe dan gezellig mee met de challenge!
Het zijn hier dagen vol gemengde emoties: enorm blij zijn vanwege de komst van neefje Mels en intens verdrietig zijn, omdat mijn schoonvader afgelopen vrijdag is overleden. Vreugde en verdriet komen zo wel heel dicht bij elkaar......


8 opmerkingen:

  1. Een prachtig lief kaartje Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gecondoleerd Colien met het verlies van je schoonvader...vreugde en verdriet liggen inderdaad heel dicht bij elkaar..

    Je kaart voor AFA is heel leuk, echt herfst.

    Sterkte de komende tijd liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart heb je gemaakt Colien.
    Ik zal mijn knopendoos ook een te voorschijn toveren.


    Groetjes en nogmaals sterkte

    Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi warm kaartje en leuk de grote knopen.

    Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader, sterkte toegewenst.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Colien!!
    Tja, ik wist het trieste bericht van je schoonvader al snel. Heel veel sterkte de komende dagen, ik denk aan jullie!
    Liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje met al die knopen!
    Kan me de gemengde gevoelens bij jullie goed voorstellen. Het is ook wel heel dubbel: vreugde om de komst van Mels en verdriet om het overlijden van je schoonvader. Heel veel sterkt voor jou en Rolf.
    Liefs, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach Colien, wat een naar bericht! Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Ik kan me goed voorstellen dat het een wirwar van emoties is. Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd.
    Je kaart is trouwens erg warm...

    lieve groet, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Colien ten eerste wat een mooie en lieve kaart..prachtig CC Design stempeltje en wat een mooie knopen.

    Sterkte met het verlies van je schoonvader...bij ons in de familie zijn "alle vaders" helaas overleden, mijn vader zei altijd dat "ze" plaats moesten maken voor de nieuwe generatie..

    Koester de mooie herinneringen..

    Lieve groetjes van je AFA DT maatje Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien