donderdag 27 december 2012

Kerstkadootjes deel 2.

 
 
Vandaag laat ik jullie zien wat ik voor mijn zus Willy en zwager Tony heb gemaakt. Al eerder maakte ik een canvas met foto's van mijn nichtjes Indy en Rosey. Ondertussen zijn beide dames flink gegroeid, dus werd het tijd voor iets nieuws. In oktober waren we een dagje in de Efteling en daar had ik heel wat foto's gemaakt. Deze heb ik, samen met allerlei andere scrapspulletjes, verwerkt op 2 canvasborden.
Bij de Scrapheap is leuk Efteling-scrappapier te koop, maar ook de plattegrond van de Eftelijng heb ik gebruikt als achtergrondpapier. Rosey vond het heel interessant om steeds te kijken waar we waren en heeft ons de weg gewezen.
Natuurlijk mag een foto van Holle Bolle Gijs niet ontbreken. Met de lettertang heb ik er een tekstje bijgemaakt. De foto van Indy en Rosey samen is gemaakt in de speeltuin. De pagode op de achtergrond is ergens anders in de Efteling, maar het was een mooie achtergrond. De fakirs zijn uit het gekochte scrappapier geknipt. De bloem is een strijkplaatje van Action. Het labeltje komt van een t-shirt wat Indy kreeg. Meteen ingepikt :)
De meiden zaten bij mijn zus op schoot en toen ik de foto ging maken, riepen ze meteen: Papa moet er ook bij! Hij ging bij Rosey op schoot en het is een hele leuke foto geworden.
Rosey kan soms heel boos kijken, maar gelukkig ook (lief) lachen. Dat laat ze op dit gedeelte van het canvas goed zien. De foto van Indy is erg mooi. Haar naam is gemaakt met ijzeren lettertjes die ik ooit op de rommelmarkt kocht.
 
Natuurlijk wordt er in de Efteling ook gesnoept: suikerspin en frikandellen uit de muur. Het kalendertje is van Maya Road.
Ook hier weer een strijkbloem van Action. Rosey heeft een kroontje gekregen en Indy zit bij Langnek op de schouders.
Tot slot heb ik zwaaiende Pardoes en Rosey opgeplakt en er wat belletjes bij geknoopt. De draaimolen komt van internet. Daar heb ik Tim Holtz kettinkjes aangemaakt en de uitgeknipte foto aan vastgemaakt.
Het kado werd goed ontvangen en krijgt een ereplekje in de huiskamer.


 

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt geweldig geworden Colien...
    Heb je vast heel veel werk aan gehad maar het resultaat is er ook na.
    Leuke herinnering voor later.

    Veel plezier vanavond bij de pop quizzzzzz.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden! Een te gek aandenken aan deze leuke dag!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg, de Efteling blijft leuk. Mooie collages en prachtige details!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een geweldig cadeau heb je voor je zus, zwager en nichtjes gemaakt! Kan me hele aal voorstellen dat ze het ene ereplaatsje geven!
    Mooie herinnering!! EN wat leuk dat Efteling papier! Wist niet dat dat bestond....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, dat ziet er erg mooi uit ! lekker druk, zoals de efteling ook is natuurlijk, helemaal gepast !
    nog fijne dag
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien