zaterdag 22 december 2012

Sureya.

Vandaag even geen kerst op mijn blog, maar een verjaardagskaart voor mijn schoonmoeder. Ze is zelf heel creatief, op allerlei vlak, en dol op elfjes en engeltjes. Om het niet te kerstig te laten zijn, heb ik gekozen voor dit schattige elfje, 'A lil tiny drawing' van Sureya. Ik vind het erg mooie (manga)tekeningen en heb er een tijdje geleden flink wat gedownload, maar nog niet eerder gebruikt. Het meisje is ingekleurd met Spectrum Noirs en haar vleugeltjes en de bloem zijn bewerkt met Stickles. Het gebruikte Madeline papier is van Prima Marketing en de roosjes zijn van Magnolia.
Morgen is m'n schoonmoeder jarig en dat zal anders zijn dan voorgaande jaren. Voor het eerst zonder m'n lieve schoonpapa....
Challenge;
Stamp With Fun - Challenge 192

5 opmerkingen:

  1. Gorgeous card,
    Hope you have a wonderful Christmas
    BIG HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Colien! Je schoonmoeder zal hier ongetwijfeld blij mee zijn. Vandaag wordt voor jullie allemaal geen makkelijk dag. De eerste verjaardag zonder je schoonvader, dat voelt raar, niet zoals het hoort. Heel veel sterkte, uiteraard ook voor Rolf.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great work! Love the colors. Have a wonderful time and a happy new year. Thanks for sharing on stamp with fun.
    xoxo Clarissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very nice creation - I like it. Thanks for joining Stamp with Fun.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien