zaterdag 23 februari 2013

Bedankt!

 
Tijdens het carnavalsweekend waren Rolf en ik met onze familie even weg. Sanne en Yuri hebben toen voor onze beagles gezorgd en de honden hebben prima naar hun zin gehad. Als bedankje krijgen de oppassers een doosje met Merci-chocolaatjes;
Het patroontje voor het doosje vond ik ooit bij Karin Versteeg. Helaas kom ik niet meer op haar blog, maar ik weet nog hoe het moet :)  Het is heel simpel: snijd cardstock van 10 x 20 cm en ril deze op 5, 6, 14 en 15 cm. Snijd dan twee stukjes cardstock van 4 x 4,5 cm en ril deze op 2 en 3 cm. Plak deze aan beide kanten tussen het omgevouwen grote stuk, zodat de chocolaatjes op hun plaats blijven. Daarna kun je het geheel naar eigen idee versieren. In dit geval heb ik papier met hondenprintjes gebruikt, dat leek me wel toepasselijk. Vergeet niet om een lintje achter het stukje papier op de achterkant te bevestigen. Dan blijft het vastzitten, ook als je het strikje losmaakt :)
Gisteravond zag ik dat mijn blog is verkozen tot blog van de week. Bedankt, Creatieve Zebra, helemaal te gek!!

6 opmerkingen:

  1. Blog van de week! Wat leuk, gefeliciteerd. Sanne en Yuri treffen het met zo'n lekker en mooi bedankje. Gaaf dat de doosjes zo toepasselijk zijn met een hondenpoot en een bot.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk 'blog van de week', dat is een leuke bevestiging van je doen. Dit zit ook weer leuk in mekaar, zo hoef je zelfs de chocola niet lekker te vinden om er van te genieten.
    Nog een fijne zaterdag,

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi super blog van de week van harte en je creatie weer super leuk
      Een fijne zaterdag
      Liefs Cindy

      Verwijderen
  3. Nou, dat is nog eens een leuk cadeautje om te krijgen als honden oppassers! Heel gaaf, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk! liefs joyce
    ps Ik geef een leuke blogcandy Weg op Mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en lekker bovendien! Een mooi presentje van jouw kant!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien