vrijdag 15 februari 2013

Owl always love you.

Nee, mijn kaartje van gisteren was niet voor Rolf. Maar deze wel :)
Ik ben helemaal blij met de uilenmal (een nieuwe Collectable van Marianne Design) wat een leukerd is het! En met verschillende restjes papier kun je een hele leuke kaart maken, zie hierboven...
Mijn eerste Valentijnskadootje kreeg ik in 1988 van Rolf. Toen wist ik niet eens wat Valentijnsdag was, haha. Meestal gaan we samen uit eten op Valentijnsdag, maar gisteren had ik hem thuis verrast met een tafel vol hartjes en rozenblaadjes en een Japans gerecht gekookt. Was wel grappig..

Anne-Marie en ik hebben vanmorgen allebei nog een decohart gemaakt. Zij maakte het als kado voor een bruiloft en ik als voorbeeld voor de workshops. Konden we meteen de maaktijd checken, die blijkt voor niet-scrappers toch wat langer te zijn dan voor Sanne of mij. Op 2 maart zullen we zien hoelang de deelnemers erover doen...... Morgen wat foto's van het resultaat, graag tot dan!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! De uil blijkt zelfs voor valentijnskaarten geschikt. Je hebt goed voor Rolf gezorgd, zie ik.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die uil leuk! Gaaf kaartje heb je ermee gemaakt. Rolf treft het met het kaartje, de Japanse maaltijd en met jou ;)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide kaarten dus ook die van gister zijn geweldig. Heel verschillend! Wat heb je je mannetje goed verrast.
    Japanse maaltijd.....toe maar!
    Ik ben benieuwd naar het hart wat je hebt gepimpt dus ik kom weer kijken
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappige kaart..
    Zal rolf blij mee zijn.
    Ik ga kleuren vanavond heb de stiften binnen.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colien,

    wat een leuke kaart! Enig die uil! En wat heb je het romantisch gemaakt zeg voor jou en Rolf!!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien