vrijdag 8 februari 2013

ZAP!!

Wat een drukke week is het, zeg! Volop bezig met voorbereidingen op onze workshops, er was ouderavond en ook nog allerlei kleine klusjes. Gelukkig was er woensdagmiddag wel tijd om even met Sanne en Anne-Marie naar 'Creatief Centrum' in Heesch te gaan. Daar vond ik (natuurlijk!) wat leuke pakketten, vol gaaf papier met bijpassende materialen. 
's Avonds had ik even een rustmomentje aan de knusteltafel en heb ik dit kaartje voor een jarige vriend gemaakt. De materialen komen uit een October Afternoon pakket 'Rocket Age' genaamd. Er zit stoer (ruimte)papier in en heel veel te gekke stickers, chipboard afbeeldingen, tickets, knopen etc. Helaas wilde naaimachine niet meewerken en is het stiksel niet helemaal recht. De achterkant wil je niet zien met al die lussen draad :( Toch maar even de spanning opnieuw instellen.... Het chipboard uit het pakket kwam goed uit, want de jarige heeft net een nieuwe pup die Zap heet :)
Challenge;
Mojo Monday Sketch Challenge -  MOJO279

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart is het geworden.
    Ik wens je een fijn duister weekend.

    En op de haak workshop terug te komen... Ik denk er nog even over na ;_)

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere kaart is dit, Colien. De scheve stiksel vallen niet op, ik dacht dat er was om gedaan en het staat dan nog leuk ook.
    Nog een fijne vrijdag.

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deine Karte ist absolut COOL liebe Colien !!!
    Ich wünsche dir ein fröhliches Wochenende, ganz herzlich
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave en stoere kaart. Vind de slordige stiksels wel passend bij dit kaartje.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf pakker heb je gekocht! Daar zitten een hoop leuke dingen in. Stoere kaart heb je ermee gemaakt. En wat een toeval met 'Zap'!
    Geniet van de vakantie, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn die pakketten he?!! Je hebt er in ieder geval iets moois van gemaakt!
    Fijne vakantie, heerlijk zo'n weekje!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik wil ook eens naar Heesch. Maar dan heb je wel een hele dag voor nodig neem ik aan. Je hebt in elk geval leuke dingen ingekocht en het kaartje is erg stoer geworden.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en stoer geheel! De tekst is een beetje stripverhaalachtig, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien