donderdag 14 maart 2013

Let's have some tea.

De sketch van Dutch Card Lovers lag hier de hele week al klaar, samen met de verschillende onderdelen. Afgelopen zondag al had ik de tekst, de theepot en het kopje met embossingpoeder op kraftcardstock gemaakt. Net als de Derwents was het spul al even niet gebruikt, maar wat blijft het een leuk effect geven! Dus net alles op een kaartje geplakt. Het papier is trouwens weer Origins van BasicGrey, deze keer de achterkantjes gebruikt. Ik voel met niet echt fit, dus neem maar weer een kop pot thee....
Challenge;
Dutch Card Lovers - Challenge #177

17 opmerkingen:

  1. Niet ziek worden he....
    Maar hele leuk kaart leuke uitwerking zo van de sketch.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geen thee drinker ( wel koffie en goed te weten dat jij wel thee drinkt ;-) ) maar ik vindt het wel een leuke kaart. Mooie met de theepot. Beterschapjes!!!
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh schitterende kaart Colien.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colien
    Een prachtige kaart met erg leuke dingen erop en mooi van kleur!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, mooie kleuren heb je gebruikt, hoop dat je niet ziek gaat worden! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig kaartje! Hopelijk zorgt de thee ervoor dat je een beetje opknapt. Sterkte en hopelijk tot morgen.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, embossing doe ik ook zo af en toe, heb nu zo'n kussentje aangeschaft wat je eerst over je papier moeten halen om te zorgen dat het spul beter hecht. Hoop dat het helpt, ook tegen overtollige restjes, want dat is het enige wat ik er lastig aan vind.
    Mooie kaart,goede combi van papier en erg leuk die sterretjes erbij!
    Dankt voor je deelname aan de challenge van DCL en ... hopelijk blijf je gezond!
    Ohh, dat gesnotter in de klas...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk met het theepotje en verzorg je goed!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart, vind het theepotje en het kopje enig! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. De Tea-time stempel blijft een van mijn favorieten!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje, tof, dat theepotje!!
    Hoe gaat het met je, ik zag vanochtend dat het niet lekker ging! Ben je een beetje opgeknapt?
    Beterschap jij, en pas op jezelf!
    Liefs Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook een hele leuke uitwerking van de schets, idd totaal anders als die van mij. Maar supermooi!! Leuk thema en geef mij ook maar een lekker bakkie thee. Hopelijk wordt je niet ziek, anders beterschap.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is great Colien
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige uitwerking van de sketch hoor leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterende kaart Colien, heel leuk met die Tea time stempels!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niet ziek worden hoor! Tja, het is ook wel weer om ziek te worden. Koud, warm, koud... Kom op met die zon en de vitamientjes! Je kaart is stoer. Deze stempels blijven erg leuk. Beterschap!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien