vrijdag 12 april 2013

Smile & Hello!

 
Soms ligt een sketch al een tijdje klaar, maar lukt het niet meteen om er iets mee te doen. Zo ook met deze van Clean & Simple Stamping. Ik maakte al een uiltjeskaart aan de hand hiervan, en die was absoluut CAS, maar zonder 'stamping'... Dus nog maar eens aan de slag en wat denk je.......komen er 2 kaartjes van :)
De bovenste is gemaakt met een dia-raampje, daaronder een stukje zwart cardstock met Stampin' Up en een bijpassend stukje washi tape. De onderste is ontstaan doordat ik de bloem gestempeld (met witte inkt) en uitgestanst had, waardoor deze niet meer in het dia-raampje paste. Vond em te leuk om te laten liggen, dus belandde de bloem op een label met tekstje (beide MD) en heb ik nog een mooie spiraal-paperclip toegevoegd.
Ik kan niet kiezen, welke vind jij het leukst?
Challenge;
Clean & Simple Stamping - Sketch 234

10 opmerkingen:

  1. Kan ook niet kiezen. Vind ze allebei super gaaf!
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze super, Colien. Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GAAF!!! Ik houd erg van deze strakke stijl en deze twee zijn super. Erg leuk ook, dat ribkarton! Je stoere babykaart vind ik ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou daar wel van mooi Colien

    Groetjes Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei zijn ze mooi, maar die met de bloem vind ik het allermooiste!!
    Fijn weekend, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave CAS-kaartjes zeg! Ik... kan ook niet kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihihi, zeg maar nee.....................dan krijg je er twee!!
    Ze zijn erg leuk!! En ik zou de tweede kiezen!
    ook je babykaart hireonder had ik volgens mij alleen de zijbalk voorbij zien komen, maar geen tijd om er op te klikken. Nu wel (vrijdagavond-blogavond) en ik vin d de kaartjes weer super!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lekker eenvoudig en effectief ! een heel mooi en leuk resultaat ! heb ook nog kadertjes liggen van dia's, al lang gepland om iets mee te doen, maar nog niks mee gedaan. en kijk, jij doet het gewoon, top !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien