zondag 5 mei 2013

Water nymph.




Straks start de nieuwe challenge bij
Anyone for Anya. Komende week kun je je laten inspireren door onderstaande foto.
Ik vond het niet makkelijk, een echte uitdaging en ben uiteindelijk gegaan voor de kleurtjes. Het afdrukje van CC Design heet Mermaid Lucy en ik heb haar ingekleurd met mijn Derwent potloden. De designpapiertjes zijn van verschillende merken, meer op kleur uitgezocht.
Doen jullie mee met de challenge?
Challenges;
Hanna and Friends - #170 Sketch
Cupcake Craft Challenges - All at sea

7 opmerkingen:

  1. Hoi Colien,

    Jij hebt er dus ook moeite mee gehad....ik ook.
    Lastige foto.
    Maar je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
    En..........kan je haken???? :-)

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig afdrukje. Lief kaartje!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moeite of niet, ik vind het een prachtkaart geworden!! Geniet je een beetje van je vakantie. Heerlijk he!!
    Fijne zondag verder, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the fab colour palette on this gorgeous make. Thanks for playing at Cupcake. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ist das süss, ein wundervolles Kärtchen liebe Colien !!!
    Herzliche Grüsse und geniesse die neue Woche,
    Mo
    PS: warst du in Amsterdam als Willem König wurde?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. awww...This is such a sweet and adorable card! Love the image! Thanks for joining us over at Cupcake Craft Challenge this week! Good luck! Hugs and sunshine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien