zaterdag 15 juni 2013

Just Married.

Gisteren trouwde onze vriendin Jetty met haar 'luf of my life' Mike. Geweldig stel is het en dat Jetty ooit nog zou gaan trouwen was een hele verrassing. Maar ze heeft 'JA' gezegd, fantastisch!
 
Voor het paar maakte ik het bruidspaar maakte ik deze zig-zag-kaart volgens workshop van Cards and Scrap. De randen van het cardstock zijn bewerkt met een voetvijl (tip van Anna / Finnabair) en het designpapier is van Prima Marketing. Op de achterkant heb ik vilten letters geplakt.
 

Ook had ik de eer om het bruidsboeket te maken. Heerlijk om mijn 'oude' beroep weer eens uit te voeren. De houder heb ik gevormd van kippengaas met sisal eromheen. Daarna paars/lila en creme wol en elektriciteitsdraad erom heen gedraaid. In het boeket zitten Clematisranken, Campanula, Lavendel en gedroogde/geverfde Disteltjes.
En hier zie je het bruidspaar, echt helemaal in hun eigen stijl. De foto is met mijn telefoon genomen en niet super van kwaliteit, maar dan krijg je een indruk. Het was een geweldige party, heel ontspannen met grote Marokkaanse partytenten aan de Maas. Elke bruiloft is bijzonder en deze was erg uniek.
Challenge;
Cards and Scrap - Maak een creatie n.a.v. één van onze workshops

15 opmerkingen:

  1. Dat is wel een heel apart trouwfeest lijkt me, ziet er wel tof uit!
    Het bruidsboeket is echt passend.
    En je kaartje is ook super ;-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere kaart. Hij past helemaal. Evenals het bruidsboeket. Dat heb je echt heel erg gaaf gedaan. Als Yuri ooit op de knieën gaat, weet ik bij wie ik moet zijn.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is zeker heel apart en uniek, je hebt wel hele mooie creaties vooral het bruidsboeket, gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere stoere kaart !!!!!Past precies bij het bruidspaar zien er lekker stoer uit beide.

    En prachtig bruidsboeket mooie kleuren als dim en ik ooit nog eens gaan trouwen krijg je van mijn een belletje ;-)

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Card & Scrap

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart , wat een super gaaf bruidsboeket en wat een bijzonder bruidspaar, wat een eigen stijl, gaaf hoor. Jij hebt boeket en kaart er helemaal bij aangepast.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel apart bruidspaar. Stoer dat ze lekker bij zichzelf zijn gebleven. Het is tenslotte HUN dag. De kaart en het bruidsboeket zijn in de juiste stijl. Leuk gemaakt!

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart, het bruidsboeket en het bruidspaar zelf... het ziet er allemaal prachtig uit!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Colien,
    wat een super boeket! Ik zag hem al op facebook. Helemaal fantastisch!
    Je kaart is ook erg leuk !! EN wat een bijzonder bruidspaar! Heel origineel en zeker uniek!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, die past ook bij ze. Je boeket is echt super! Heel apart en anders dan anders, maar dat zijn zij ook, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart voor het bruidspaar!! En tjee wat een schitterend bruidsboeket heb je gemaakt Colien!! Wat een origineel bruidspaar, leuk om een heel andere stijl te zien.
    Fijne zondag,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart heb je gemaakt, erg mooi!! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week!!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow geweldige kaart heb je gemaakt maar een nog mooier boeket zeg wat mooi. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er prachtig uit fijn dat je mee doet aan Cards & Scrap Challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje Carolien. Vind het een leuk geheel geworden. Prachtig boeket trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien