donderdag 27 juni 2013

Kleurenkaartenteam: paars en grijs

Het is alweer (bijna) einde van de maand en dat betekent: kleurenkaartenteamdag bij Martina. Deze keer was Saskia aan de beurt om de kleuren te bepalen en zij koos voor paars en grijs. Door alle drukte was ik gisteren helemaal vergeten mijn kaartje te plaatsen, dus vandaar een dagje later. De foto is niet helemaal oké, als het lukt maak ik een nieuwe vandaag, zodat de kleuren wat beter uitkomen.
Het is een CAS versie geworden met een stans van Memorybox en op de achtergrond (met grijze inkt) een stempel van Eline's huis. Als je meer paars/grijze creaties wil zien, kijk dan bij deze blogpost van Martina. Daar vind je alle linkjes. Fijne dag!

Challenge;
Clean and Simple Challenge - 246 

13 opmerkingen:

  1. Helemaal leeg voor jou doe je kaartje!! Maar erg mooi!
    Waarom plan je je bericht niet als je het zo druk hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maakt die dag te laat uit? Het is gewoon en heel mooi kaartje! Lekker CAS. Was gisteren zeker een drukke dag, maar wel erg gezellig. Jij nogmaals bedankt voor je lieve kaartje. Natuurlijk wens ik jou en Rolf ook een hele fijne vakantie.
    Liefs, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, maakt ook niet uit lijkt mij. Ik vind dit een heel mooie CASkaart, Colien! Gaat je goed af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje is het geworden, was de moeite van dat ene dagje wachten waard :)
    Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige stijlvolle kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Colien...heel stijlvol...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is er niet minder mooi op geworden hoor. Ik vind het ook altijd lastig om een kaart goed op de foto te krijgen.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey, ik miste je al!! Prachtig kaartje, de kleuren zijn mooi bij elkaar!!
    Tot morgen...bijna vakantie!!
    Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een top kaartje...
    Erg simpel maar juist daarom zo mooi.

    Heb net de inschrijving voor het darten afgerond......we mogen weer een jaartje meedoen :-)

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje is het geworden. Lekker clean en simpel, maar voldoende op de kaart groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love those flowers!! I'm pulled in by them every time!! Great take on the sketch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie stijlvolle kaart. groetjes nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Colien,

    Blijkbaar had ik jou overgeslagen met mijn rode door het KKT...
    Bij deze dus... Leuke kaart maakte je hier met die geweldige mal van MemoryBox!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien