zondag 14 juli 2013

Er is er één jarig, hoera hoera!

Na een hele leuke week zomerkamp is het tijd om jullie een voorbeeldkaartje te laten zien voor de nieuwe challenge bij Anyone for Anya. Komende week is de uitdaging om 'Polka dots and stripes' te gebruiken. Ik maakte deze kaart voor ons nichtje Indy. Ze vierde gisteren haar 8e verjaardag, gezellig in de zonnige achtertuin. Ze is a.s. vrijdag echt jarig, dan is ze op de camping in Duitsland. Rolf en ik gaan er heen om nog een keer een feestje te vieren :)
Voor nu nodig ik je uit om papier met stippen en strepen op te zoeken en er (samen met een stempel van CC Design of The Greeting Farm) een leuke creatie van te maken.
Geniet van de dag!
Challenges;
Sketch Saturday - #267
Dutch Dare Card Challenges - Tic Tac Toe (stitching, buttons, birthday card)
The Inspired Challenges - Inspired by....#83
A gem of challenges - Spots and stripes

10 opmerkingen:

  1. wat een leuk zoet kaartje ! een echt meisjeskaart ! geslaagd hoor ! en al een zomerkamp achter de rug... hier zijn ze net vertrokken voor 14 dagen. Het weer zit al mee, dus de sfeer ginder ook vermoed ik.
    geniet nog vanje vrije tijd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd een leuke combinatie, die stippen en strepen. Jouw kaart voor je nichtje is erg leuk! De stiksels en de spatten vind ik super erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig maar toch stoer kaartje..
    Daar zal Indy vast heel blij mee zijn.
    Geniet van je vakantie samen met Rolf en doet Tony, Willy en de kids de groeten van ons.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier wordt je spontaan vrolijk van. Lekker vrolijk kaartje voor deze jonge dame.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cute card! Thanks for playing at Inspired By.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke en leuke kaart!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje! Lekker vrolijk. We 'kennen' elkaar al lang, Colien ;-) Kan me de kaart voor haar 6e verjaardag nog goed herinneren...
    Veel plezier met haar feestje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love how you coloring her hair and she is a cute Image...cute button too and love all the color on your card...really bright and happy card...love this...

    I am also joining a gem of a challenge and my card is number 31...I would be glad if you could come and see and leave me some love...have a great day...hugs, Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous creation love the vibrant colours cute take on the spots/stripes chall theme.

    Thanks for sharing at AGOAC this wk.

    smiles Christine x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien